Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Statutární město Ústí nad Labem jako jediný společník společnosti Divadlo města Ústí nad Labem s.r.o. vyhlašuje výběrové řízení na pozici JEDNATEL/KA společnosti Divadlo města Ústí nad Labem s.r.o.iOrganizační řád Severočeského divadla s.r.o.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 2.6.2025 od 10.00 hod. Jednání se uskuteční v budově Magistrátu města Ústí nad Labem, v zasedací místnosti Rady města Ústí nad Labem.
E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134
BŘEZEN 2018 15. ČTVRTEK začátek v 15:00 hodin | Enjoy Dancing 11.ročník | ||||
Dům dětí a mládeže a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků UL | |||||
|
BŘEZEN 2018 15. ČTVRTEK začátek v 18:00 hodin | Enjoy Dancing 11.ročník | ||
|
BŘEZEN 2018 16. PÁTEK začátek v 18:00 hodin | Slavnostní koncert u příležitosti životního jubilea profesora Vlastimila Kobrleho | ||||||
Ústecký dětský sbor z.s.Ústí nad Labem K ŽIVOTNÍMU JUBILEU PROFESORA A SBORMISTRA VLASTIMILA KOBRLEHOúčinkují: LUSCINIA, NONA, CHOREA ACADEMICA, VLASTIMIL KOBRLE ml, DAGMAR ZELENKOVÁ, DANIEL MATOUŠEK, VÁCLAV KRAHULÍK, ÚSTECKÝ DĚTSKÝ SBOR UJEP moderuje JAN ŠŤASTNÝ | |||||||
|
BŘEZEN 2018 17. SOBOTA začátek v 14:00 hodin | Krajská postupová přehlídka dětských skupin scénického tance | ||||
S-hle-dávání z.s. | |||||
|
BŘEZEN 2018 18. NEDĚLE začátek v 17:00 hodin | |||||||||
Operetu Ptáčník (Der Vogelhändler) zkomponoval Carl Zeller na začátku 90. let 19. století a její lidový příběh o lásce ptáčníka Adama a dívky z pošty Kristy, v němž nechybí intriky barona a jeho synovce, včetně divadelně vděčných záměn jednajících postav, okouzluje svojí upřímností posluchače dodnes. Velký podíl má na tom především hudba, neboť Zellerova partitura doslova hýří jak nádhernými hudebními nápady, tak i ušlechtilým orchestrálním zvukem. Na myšlenku operety o ptáčníkovi přišel Zeller během jedné své letní dovolené v tyrolských horách. Libreto operety mu napsali Moritz Nitzelberger-West a Ludwig Held podle francouzské divadelní hry Varina a Bievilla „Ce que deviennent les roses“, jejíž děj je zasazen do fiktivního Rýnského falckrabství začátku 18. století. Bouřlivý úspěch Ptáčníka – premiéra se konala 10. ledna 1891 – dosáhl v Divadle na Vídeňce 184 repríz a jen na německých jevištích se do roku 1900 dočkal Ptáčník tří tisíc představení. Do světa se Zellerova opereta rozběhla rovněž rychle: devět měsíců po vídeňské premiéře ji uvedlo americké Casino Theatre New York a roku 1895 byla uvedena v londýnském Theatre Royal, Drury Lane. V Čechách byl Ptáčník poprvé hrán v květnu 1892 v Plzni, v českém překladu, v Praze ho provozovalo v originálním znění Nové německé divadlo. Výrazná sláva Zellerova Ptáčníka na českých operetních jevištích se počíná po druhé světové válce, zejména v legendárním pražském Hudebním divadle v Karlíně, kde Zellerův Ptáčník patřil po dlouhá léta ke kmenovým a nesmírně oblíbeným kusům. více o tomto představení... | |||||||||
|
BŘEZEN 2018 20. ÚTERÝ začátek v 19:00 hodin | |||||||||||
Příběh s rozměrem shakespearovské tragédie o lásce bílé dívky a romského chlapce je koncipován jako moderní taneční divadlo s temperamentní hudbou balkánského skladatele Gorana Bregoviče. Jejich láska naráží na bariéry vztyčené rozdílností kultur, ze kterých vzešli, a na skryté či otevřené animozity mezi dvěma odlišnými sociálními prostředími. Cikánské kořeny/í jsou vystavěny na dynamických sborových akcích: přinášejí jiskru, živelnost a nápaditost. Choreografie je prodchnuta stylizovanými folklorními prvky; rytmický doprovod mnohdy vytvářejí tanečníci sami hrou na nejbizarnější nástroje a předměty. Přirozenost tanečního projevu a výrazná pohybová zkratka, s níž tvůrci vyprávějí příběh, jsou hybnou silou inscenace, která se těší velké oblibě již od roku 2001, kdy byla poprvé uvedena na Slovensku. V titulní roli vystupuje Vladimir Gončarov, který byl za roli Čobana oceněn prestižní cenou Thálie 2008. Inscenace má na svém kontě i další vavříny: Severočeské divadlo získalo na Soutěžní přehlídce současné taneční tvorby v minulém roce Cenu za nejlepší kolektivní výkon právě za inscenaci Cikánské kořeny/í. Vladimír Gončarov navíc v téže soutěži získal Cenu za nejlepší sólový výkon a to opět za roli Čobana. více o tomto představení... | |||||||||||
|
BŘEZEN 2018 23. PÁTEK začátek v 19:00 hodin | |||||||||
PEER GYNT – baletní suita Příběh Peer Gynta nás zavede do snové norské krajiny, kde tento hlavní hrdina prožívá svůj rozervaný neutěšený život, plný lásky, zrady, bolesti, ztrát a útěků, říká choreografka Marika Hanušová, která se v této první části večera nechává unést překrásnou hudbou norského skladatele Edvarda Griega a z dramatické předlohy Henrika Ibsena sleduje zejména charakter a ústřední motivy života Peer Gynta. Snovou, až pohádkovou atmosféru podporuje tanec na špičkách a nádherná scéna i kostýmy návrháře Josefa Jelínka. CARMEN – baletní suita S Carmen se ocitneme v aréně Sevilly, kde láska, svůdnost a žárlivost dožene hlavní hrdiny k vraždě. Jde o světoznámý příběh, podle novely Prospera Mériméého, který geniálně hudebně ztvárnil Georges Bizet. V našem večeru uslyšíte Carmen suitu od Rodiona Sčedrina, podle Bizetovy předlohy. V této druhé části večera najdeme trochu jiný pohybový slovník Mariky Hanušová – tentokrát velmi emotivní, vycházející ze španělského temperamentu. Obě choreografie tvoří ve své rozličnosti jeden harmonický celek. Jsou to dva příběhy – dva osudy muže a ženy z naprosto odlišných krajů, s rozdílným přístupem k životu, ale hlavně zde najdeme nit protkanou oběma příběhy... a tou je láska. více o tomto představení... | |||||||||
|
BŘEZEN 2018 24. SOBOTA začátek v 17:00 hodin | Beethoven - 9.Symfonie s “Ódou na radost” | ||||||||
koncert mimořádně v sobotu také pro předplatitele skupiny N Světová hudební klasika: Felix Mendelssohn-Bartholdy Symfonie č.4 A-dur Italská Ludwig van Beethoven Symfonie č.9 d-moll s Ódou na radost Sólisté: soprán - Monika Brychtová alt - Hana Dobešová tenor - Nikolaj Višňakov bas - Nikolaj Někrasov Orchestr a sbor Severočeského divadla dirigují frekventanti XV. Mezinárodních dirigentských kurzů. Vedoucí kurzů a umělecký garant koncertu Maestro Martin Sieghart (Rakousko). | |||||||||
|
BŘEZEN 2018 26. PONDĚLÍ začátek v 18:00 hodin | Nejúspěšnější sportovec roku 2017 Ústeckého kraje | ||||
Ústecký kraj,Česká unie sportu,Deník,Sport Action s.r.o. | |||||
|
BŘEZEN 2018 27. ÚTERÝ začátek v 19:00 hodin | |||||||||
Kouzelná flétna je poslední dílo Wolfganga Amadea Mozarta, které bylo poprvé uvedeno ve Vídni 30. září 1791 v Divadle Na Vídeňce. Německé libreto k opeře napsal Emanuel Schikaneder. Autoři vyšli z tradice starovídeňské kouzelné opery, jednoho z typů singspielu, zpěvohry kombinující zpívané a mluvené pasáže, v němž vedle postav ze světa lidí vystupovaly různé pohádkové bytosti i zvířata. Kouzelná flétna se stala nejslavnější ukázkou tohoto žánru nejen díky pohádkovému příběhu, ve kterém princ Tamino za pomoci kouzelné flétny a komického společníka Papagena hledá cestu k princezně Pamině, dceři Královny noci, ale také díky odkazům na zednářskou symboliku a v neposlední řadě díky Mozartově okouzlující hudbě. Rok po vídeňské premiéře se opera hrála i v Praze a to v budově dnešního Stavovského divadla 25. října 1792. Jde o jedno z nejhranějších děl světového operního repertoáru. více o tomto představení... | |||||||||
|
BŘEZEN 2018 28. STŘEDA začátek v 19:00 hodin | |||||||||
Tento úspěšný román Garbiela Chevalliera byl brilantně přeložen do češtiny Jaroslavem Zaorálkem v roce 1937. Svým překladem se román natolik přiblížil českému prostředí, že u nás okamžitě zdomácněl a stal se podkladem mnoha dramatických zpracování; nejznámější je však muzikál skladatele Jindřicha Brabce a libretisty Petra Markova s pražskou premiérou v roce 1983. U nás ho uvidíte v režii Martina Novotného v podání nejen ústeckého souboru, ale i pražských hostů ... více o tomto představení... | |||||||||
|