po | ut | st | čt | pá | so | ne |
28 | 29 | 30 | 31 | |||
Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Statutární město Ústí nad Labem jako jediný společník společnosti Divadlo města Ústí nad Labem s.r.o. vyhlašuje výběrové řízení na pozici JEDNATEL/KA společnosti Divadlo města Ústí nad Labem s.r.o.iOrganizační řád Severočeského divadla s.r.o.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 2.6.2025 od 10.00 hod. Jednání se uskuteční v budově Magistrátu města Ústí nad Labem, v zasedací místnosti Rady města Ústí nad Labem.
E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134
SLOVO CHOREOGRAFKYTaneční divadlo Café Aussig, vychází velmi volně z námětu divadelní hry Jean-Claudea Penchenata „Tančírna“. V našich krajích je známější spíše její filmové zpracování Ettora Scoly. Ovšem jak již název napovídá, namísto tančírny v Paříži se ocitáme v kavárně v Ústí nad Labem, a to v období celého jednoho století. Stejně jako v „Tančírně“ sledujeme příběhy jednotlivých stálých hostů kavárny a jejich reakce na společenské, politické a kulturní změny, či vývoj techniky – a to přímo v Ústí.Dějiny tohoto města, lidé co v něm žijí, město samotné a okolní příroda je něco, čím se pečlivě zabývám již rok, a věřte, že na nedostatek námětů si opravdu nemohu stěžovat. Nuda je to jediné, co jsem v Ústí nenašla. Nesnažila jsem se tu o žádný dokument ve smyslu “co se v Ústí událo v průběhu století”, to nikoliv. Jedná se tu opravdu o individuální příběhy hostů naší imaginární kavárny, které se ovšem odehrávají na pozadí událostí v Ústí. Tyto události by pak na Vás, na diváky, měly působit spíše jako surrealistická – tedy velice osobní vzpomínka, než popis toho co se kdy v Ústí opravdu mohlo odehrát. Proto zde například neřeším pro některé z Vás zásadní a objektivně důležité události a leckde zase podtrhuji, co se všeobecně může jevit jako velice banální. Má inscenace se také nesnaží cokoliv hodnotit, soudit, anebo stát vpravo či vlevo. Jediný správný, výsledný pocit pro diváka by měl být obepsaný kruh, v nejlepším případě můžeme doufat ve spirálu. Věřím, že Vás neurazí, že si o Vašem městě dovoluje vyprávět sice rodilá „Oušťačka“ – ovšem nad Orlicí, jejíž babička se v tomto Vašem Ústí narodila, a za války byla “odsunuta” do mého rodiště. Alena Pešková více o tomto představení... |